+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness Hotel Pohoda Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 1277 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    90%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 7.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
10 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 22.5.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Hotel pěkný v klidném prostředí. Personál hotelu velice příjemný. Welnes pěkný, masáže také. Restaurace a polopenze byla hrůza, některá obsluha nepříjemná. U večeře se hradí nápoje a u snídaně pouze jeden druh naředěného juice. Uvítací přípitek byl 1 dcl vína nebo 1 dcl naředěného juice s postmixu. Večeře a snídaně bylo na výběr ze 4 druhů jídla. Pokoj pěkný, ale matrace tvrdé a špinavé koberce v celém hotelu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Břetislav Šprc

Einzelreisender, 9.4.2016

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Obsluha v resturaci byla velice nepíjemná. Připadali jsme si jako pod policejní kontrolou. Dále bych velmi negativně hodnotil,že při podávání večeří nebyla k dispozici ani voda z vodovodu. Jen za peníze. A navíc,za tuto nezanedbatelnou sumu bylo jen 2.procedůry. Ostatní za přemrštěné ceny. Víckrát už tam nepojedeme!!

  • Viz výše popsané.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
1

Jan Teska

Einzelreisender, 28.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Moje hodnocení je průměrné či spíše špatné protože my jsme si objednali pobyt s vnučkou/3,5roku/ a s tím hotel nebo spa moc nepočítal i když to podle poukazu vypadalo dobře ale hned první káva a zákusek byl trapas vnučka nejdřív zákusek dostala a pak jsme ho museli vrátit protože restaurace podle vyjádření vedoucí zákusků je přesný počet s vnučkou se nepočítá a tak není ani možné zákusek dokoupit./telefonicky jsem o tom hovořil s p. Soukupem/ Tak jsme na zákusek s kávou nechodily a při večeři nám bylo sděleno,že zákusky nepřebývají. Ubytování bylo sice perfektní ale pro 2 osoby s přistýlkou to bylo na pokoji 407 velmi těsné i když pokoj na př 412 by byl daleko lepší a při mé objednávce v únoru nebyl problém s tím počítat.Výlet opět nebylo hotelu jasné zda vnučka má nárok na míst nebo ne řešili jsme to že jsme nejeli. Nakonec při vyúčtování se objevil nedoplatek u vnučky za procedury

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
4

Pavel Koudelka

Älteres Paar, 20.3.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
4

Vlasta Kalášková

Gruppe von Freunden, 18.11.2016

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Líbilo se nám čisté prostředí a služby, oproti minulému roku se zhoršilo stravování, sice výběr lze hodnotit kladně, ale každý den bylo stejné maso jen s jinou úpravou omáčky, brambory nedovařené a studené, přestože jsme chodily na večeře jedny z prvních. V den odjezdu se nás velmi dotkla ignorance kuchaře, kdy jsme na oběd (bylo 11 hodin a obědy se začaly teprve vařit a v jídelně bylo celkem 6 hostů, kteří čekaly na "meníčko") čekaly téměř hodinu a z omluvy číšníka bylo zřejmé, že na nás kuchař zapomněl. Při takové "hvězdné" reklamě hlavně na stravování by se toto nemělo vůbec stát, zvláště, když jsme spěchaly na spoj na zpáteční cestu. I když jinak bylo vše celkem v pořádku, existuje ještě tolik lázeňských pobytů, z kterých si napříště jistě budeme vybírat..

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Lukáš Hon

Junges Paar, 28.10.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Silvie Binarová

Älteres Paar, 2.9.2015

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hotel vybavením odpovídá 4 hvězdám. Zaměstnanci wellness jsou perfektní :-) což se o personálu restaurace a recepce nedalo vůbec říci. Neusmějí se, odsekávají ... co takhle nějaké proškolení jak se chovat k zákazníkům. Uvítací přípitek by měl hotel úplně zrušit, je to ostuda ...

  • prostředí, wellness centrum

  • ranní hluk před hotelem

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
8
Wert/Geld
6

Milada Šrajerová

Älteres Paar, 13.9.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Celkově se mi pobyt v hotelu Pohoda v Luhačovicích líbil. Pouze bych vytkla, že nápoje k večeři nejsou v ceně pobytu. Myslím si, že cena pobytu je dost vysoká na to, aby byla k večeři podávána alespoň voda.

  • - líbila se mi organizace procedur, které byly naplánované předem a ve stejném čase pro manžele. - vybavení pokoje a koupelny - bazén na hotelu

  • - uvítací posezení nebylo řádně zorganizované, poněkud nervózní uvítání od pana provozního, který upozornil na nutnost placení nápojů k večeři dost nevybraně (ty podšálky vracejte-film "Účastníci zájezdu") - nepodávání nápojů k večeři - drahé nápoje

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Alena Rygálová

Einzelreisender, 30.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 24.7.2015

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
7
Wert/Geld
6

Nikola Jarolínová

andere Gruppe, 23.2.2015

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Hned ze startu nás hotelový řidič seřval jako malé děti, protože jsme (podle instrukcí) po příjezdu čekali na odvoz na nádraží a netrefili jsme jakousi zapadlou uličku, kam jsme se podle něj měli samozřejmě přesunout. Ostatní personál také neodpovídal standardu čtyř hvězd, stejně jako "večeře formou bohatého bufetu", v překladu pro vegetariány "odtučňovací kúry", nápoje se musely platit zvlášť. Welcome drink v podobě "bílého nebo červeného vína" nás upřímně rozesmál. Wellness ok (mimo posilovnu), čistota výborná, přesto se však určitě vrátit nehodláme.

  • - 100% čistota - krásný balkon s výhledem do lesa, který bychom jistě v létě ocenili

  • - protivný personál - žalostný výběr jídla u polopenze

Persönlich
1
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Váňa Martin

Einzelreisender, 20.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Líbil se mi neomezený vstup do Wellness po celý den i když bazén nebyl moc velký a nedalo se moc zaplavat

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 12.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • vůbec není možné regulovat teplotu na pokoji oproti předchozím pobytům se zhoršila kvalita stravy a v určité dny nebyl 100procentní personál v restauraci

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Pavel Štursa

Älteres Paar, 7.11.2015

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Nedostatečná profesionalita v lázních (masáž bez zájmu,perličková koupel bez zájmu se zábalem hala bala bez zájmu,) Dovoz z nádraží přes domluvu neuskutečněn bez omluvy s drzými poznámkami.Perličková koupel vana šla na půl bez zájmu personálu ,který bez zájmu a omluvy byl naštvaný na nás.Zábal rukou ??? /Po druhé návštěvě -musím podotknout první absolutní spokojenost vím ,že do tohoto komplexu již nepojedem .

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 27.7.2014

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • přístup personálu při procedurách

  • málo ovoce ve večerním bufetu, studená kuchyně stále stejný sortiment

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 21.7.2014

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Dobrá lokalita, zánovní hotel, slušné wellness, největší slabinou stravování. Bufetové večeře připomínaly horší závodní jídelnu. Dle mého na tom velice hotel šetří s kombinací neumětelství personálu při přípravě. Taky zarazilo zpoplatněné parkoviště před hotelem (30/den) nebo garáž (70/den)

  • Lokalita, čistota, wellness

  • Bufetové večeře, zpoplatněné parkování

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jaroslav Hladík

Einzelreisender, 14.3.2013

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Dita Prusenovská

andere Gruppe, 14.10.2012

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • komfortní ubytování

  • nepříjemné recepční, mamce se stal úraz a nebyla jí nabídnuta pomoc-neprofesionální přístup, nevysvětlení používání karty, nevstřícnost personálu změnit procedury, celkově jsme očekávaly jiný přístup personálu vzhledem k tomu, že je hotel 4*

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 2.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4