Wellness Hotel Pohoda Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 868 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 7.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
10 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
1
Čistota
0
Komfort
0
Cena/kvalita
0

Břetislav Šprc

jednotlivec, 9.4.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Obsluha v resturaci byla velice nepíjemná. Připadali jsme si jako pod policejní kontrolou. Dále bych velmi negativně hodnotil,že při podávání večeří nebyla k dispozici ani voda z vodovodu. Jen za peníze. A navíc,za tuto nezanedbatelnou sumu bylo jen 2.procedůry. Ostatní za přemrštěné ceny. Víckrát už tam nepojedeme!!

  • Viz výše popsané.

Personál
1
Služby
1
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
1

Jan Teska

jednotlivec, 28.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Moje hodnocení je průměrné či spíše špatné protože my jsme si objednali pobyt s vnučkou/3,5roku/ a s tím hotel nebo spa moc nepočítal i když to podle poukazu vypadalo dobře ale hned první káva a zákusek byl trapas vnučka nejdřív zákusek dostala a pak jsme ho museli vrátit protože restaurace podle vyjádření vedoucí zákusků je přesný počet s vnučkou se nepočítá a tak není ani možné zákusek dokoupit./telefonicky jsem o tom hovořil s p. Soukupem/ Tak jsme na zákusek s kávou nechodily a při večeři nám bylo sděleno,že zákusky nepřebývají. Ubytování bylo sice perfektní ale pro 2 osoby s přistýlkou to bylo na pokoji 407 velmi těsné i když pokoj na př 412 by byl daleko lepší a při mé objednávce v únoru nebyl problém s tím počítat.Výlet opět nebylo hotelu jasné zda vnučka má nárok na míst nebo ne řešili jsme to že jsme nejeli. Nakonec při vyúčtování se objevil nedoplatek u vnučky za procedury

Personál
5
Služby
6
Čistota
8
Komfort
3
Cena/kvalita
4

Pavel Koudelka

dospělý pár, 20.3.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Vlasta Kalášková

skupina přátel, 18.11.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Líbilo se nám čisté prostředí a služby, oproti minulému roku se zhoršilo stravování, sice výběr lze hodnotit kladně, ale každý den bylo stejné maso jen s jinou úpravou omáčky, brambory nedovařené a studené, přestože jsme chodily na večeře jedny z prvních. V den odjezdu se nás velmi dotkla ignorance kuchaře, kdy jsme na oběd (bylo 11 hodin a obědy se začaly teprve vařit a v jídelně bylo celkem 6 hostů, kteří čekaly na "meníčko") čekaly téměř hodinu a z omluvy číšníka bylo zřejmé, že na nás kuchař zapomněl. Při takové "hvězdné" reklamě hlavně na stravování by se toto nemělo vůbec stát, zvláště, když jsme spěchaly na spoj na zpáteční cestu. I když jinak bylo vše celkem v pořádku, existuje ještě tolik lázeňských pobytů, z kterých si napříště jistě budeme vybírat..

Personál
7
Služby
4
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Silvie Binarová

dospělý pár, 2.9.2015

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Hotel vybavením odpovídá 4 hvězdám. Zaměstnanci wellness jsou perfektní :-) což se o personálu restaurace a recepce nedalo vůbec říci. Neusmějí se, odsekávají ... co takhle nějaké proškolení jak se chovat k zákazníkům. Uvítací přípitek by měl hotel úplně zrušit, je to ostuda ...

  • prostředí, wellness centrum

  • ranní hluk před hotelem

Personál
5
Služby
6
Čistota
5
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Nikola Jarolínová

ostatní, 23.2.2015

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Hned ze startu nás hotelový řidič seřval jako malé děti, protože jsme (podle instrukcí) po příjezdu čekali na odvoz na nádraží a netrefili jsme jakousi zapadlou uličku, kam jsme se podle něj měli samozřejmě přesunout. Ostatní personál také neodpovídal standardu čtyř hvězd, stejně jako "večeře formou bohatého bufetu", v překladu pro vegetariány "odtučňovací kúry", nápoje se musely platit zvlášť. Welcome drink v podobě "bílého nebo červeného vína" nás upřímně rozesmál. Wellness ok (mimo posilovnu), čistota výborná, přesto se však určitě vrátit nehodláme.

  • - 100% čistota - krásný balkon s výhledem do lesa, který bychom jistě v létě ocenili

  • - protivný personál - žalostný výběr jídla u polopenze

Personál
1
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 24.7.2015

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Milada Šrajerová

dospělý pár, 13.9.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Celkově se mi pobyt v hotelu Pohoda v Luhačovicích líbil. Pouze bych vytkla, že nápoje k večeři nejsou v ceně pobytu. Myslím si, že cena pobytu je dost vysoká na to, aby byla k večeři podávána alespoň voda.

  • - líbila se mi organizace procedur, které byly naplánované předem a ve stejném čase pro manžele. - vybavení pokoje a koupelny - bazén na hotelu

  • - uvítací posezení nebylo řádně zorganizované, poněkud nervózní uvítání od pana provozního, který upozornil na nutnost placení nápojů k večeři dost nevybraně (ty podšálky vracejte-film "Účastníci zájezdu") - nepodávání nápojů k večeři - drahé nápoje

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Alena Rygálová

jednotlivec, 30.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Váňa Martin

jednotlivec, 20.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Líbil se mi neomezený vstup do Wellness po celý den i když bazén nebyl moc velký a nedalo se moc zaplavat

Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 12.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • vůbec není možné regulovat teplotu na pokoji oproti předchozím pobytům se zhoršila kvalita stravy a v určité dny nebyl 100procentní personál v restauraci

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Anonym

rodina s malými dětmi, 21.7.2014

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Dobrá lokalita, zánovní hotel, slušné wellness, největší slabinou stravování. Bufetové večeře připomínaly horší závodní jídelnu. Dle mého na tom velice hotel šetří s kombinací neumětelství personálu při přípravě. Taky zarazilo zpoplatněné parkoviště před hotelem (30/den) nebo garáž (70/den)

  • Lokalita, čistota, wellness

  • Bufetové večeře, zpoplatněné parkování

Personál
6
Služby
5
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 27.7.2014

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • přístup personálu při procedurách

  • málo ovoce ve večerním bufetu, studená kuchyně stále stejný sortiment

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Jaroslav Hladík

jednotlivec, 14.3.2013

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Dita Prusenovská

ostatní, 14.10.2012

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • komfortní ubytování

  • nepříjemné recepční, mamce se stal úraz a nebyla jí nabídnuta pomoc-neprofesionální přístup, nevysvětlení používání karty, nevstřícnost personálu změnit procedury, celkově jsme očekávaly jiný přístup personálu vzhledem k tomu, že je hotel 4*

Personál
5
Služby
5
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
5

Pavel Štursa

dospělý pár, 7.11.2015

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Nedostatečná profesionalita v lázních (masáž bez zájmu,perličková koupel bez zájmu se zábalem hala bala bez zájmu,) Dovoz z nádraží přes domluvu neuskutečněn bez omluvy s drzými poznámkami.Perličková koupel vana šla na půl bez zájmu personálu ,který bez zájmu a omluvy byl naštvaný na nás.Zábal rukou ??? /Po druhé návštěvě -musím podotknout první absolutní spokojenost vím ,že do tohoto komplexu již nepojedem .

Personál
4
Služby
4
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Zdenka Kachlová

dospělý pár, 1.12.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • - krásná poloha, decentní moderní vybavení, čistota hotelu a welness centra - výborné služby v relax části a udržování čistoty ve wellness centru

  • - chování personálu na recepci - informace sice poskytoval, ale představuji si daleko vstřícnější formu vůči klientům, při odjezdu jsme čekali 35 minut na check out na recepti byla pouze jedna paní, která to samozřejmě nemohla stíhat rychleji. Při odjezdu velké části hostů v neděli kolem 10.00hod by na recepci měly být alespoň 2 pracovníci. Byla to černá tečka za příjemně prožitým víkendem.

Personál
5
Služby
5
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 11.3.2018

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 2.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
6