+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness Hotel Pohoda Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 1277 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    90%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Josef Kubín

Einzelreisender, 17.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Natalia Arkadieva

Einzelreisender, 12.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Od nedele do patku rano vsehno bylo perfektne: jidlo, bazen, klid.

  • Od patku do nedele - hruza: kvalita jídla výrazně zhoršila, bazén i vířivka byly neustále plné. Uvitala bych balik na 5-6 noci, aby se vyhnout víkendovému šílenství.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Pohodu jsme navštívili již potřetí. Vynikající jídlo, vybavenost i čistota pokojů, ochotný personál. Akorát bychom doporučili oddělit lehátka ve wellness pro saunu, jelikož návštěvníci relaxačního bazénu zaberou místa na lehátkách, která vůbec po celou dobu nevyužijí a tím znemožňují saunujícím projít si klasickou procedurou (sauna, studený bazén, odpočinek). S nedostatkem místa jsme tentokrát měli problém často a sauna nebyla podvakrát dostatečně roztopená. Ale jinak celková spokojenost.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Vladimíra Bauer Zelená

Einzelreisender, 30.10.2016

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Rudolf Březina

Einzelreisender, 29.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Wellnes Systém stravování

  • Prostranství před hotelem. Jedná se především o protější stranu.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
8

Šárka Pejcharová

Älteres Paar, 12.8.2016

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Na pobytu se mě líbilo,že tam mají bazén fitness vířivky vše vstup zdarma...procedury užasné,jen příště dcera říka více masáží pro ní..odvoz do centra tam a zpět..vše v ceně

  • Moc se nám nelíbilo´,že když jsme jeli autobusem k hotelu,že není značená zastávka a ani ukazatel od zastávky k hotelu.Vše jsme nakonec našli a pak se dozvěděli,že mají právě odvozy i z nádraží do hotelu.Teď už to víme tak pro příště.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Libor Martinec

Älteres Paar, 15.12.2015

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Celkově jsme byli s pobytem spokojení. Kladně hodnotíme: - stravování - léčebné procedury - vstřícnost vedoucí wellness - čistotu a úklid - hotelovou dopravu Pobyt v POHODĚ můžeme všem doporučit.

  • V POHODĚ jsme byli ubytování již potřetí po sobě a stále nechápeme funkčnost klimatizace na pokoji. Ať jsme podle návodu nastavili jakoukoliv teplotu, tak ukazatel ukazoval stále teplotu cca 23 st. C ! Bez ohledu na to, zda jsme větrali nebo ne. Nejsme zvyklí na tak vysokou teplotu. Tato funkčnost - nefunkčnost je pro nás matoucí. Bylo by vhodné tento nedostatek vhodným způsobem napravit a sdělit skutečnost hostům POHODY.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
8

Zdeněk Muroň

andere Gruppe, 7.12.2015

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
10

Libuše Pavlů

Älteres Paar, 1.11.2015

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
8

Lenka Kamena

Einzelreisender, 6.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Příjemný hotel. Doporučuji. A

  • Líbilo se mi prostředí. Pravidelná doprava z hotelu do lázeňského centra, bohužel jsme nevěděli, že je možné využít i při cestě tam, pokud jedeme vlakem.Mohlo by to být v upozornění při koupi pobytu. Dále bych doporučovala možnost dokoupení procedur již při nákupu, tzv. upozornit na to, že je možnost dopředu, aby si člověk v klidu mohl promyslet jednotlivé procedury.

  • Konzultace lékaře zdarma spíše bych řekla bych nadarmo. Jelikož mi změřil tlak, aniž by se podíval jaké mám procedury, tak řekl, že je to dobře vybrané. Čekala bych např. při vyšším tlaku upozornění na horkou koupel, že mám možnost si určit teplotu. Změřit tlak si můžu doma, mám na to lepší vybavení než měl pan doktor. Sice usměvavý, ale z praktického hlediska návštěva u něj byla ztráta času.

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Eva Pugziková

Gruppe von Freunden, 2.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • môžem hodnotiť len pozitívne, vybavenie izieb, wellnes centra - všetko na veľmi dobrej úrovni. aj služby personálu /upratovanie, reštaurácia, recepcia/ boli perfektné.oceňujem aj zavedenie bezplatnej dopravy do Luhačovíc, nenapadá mi nič, čo by sa dalo vytknúť, takže môžem len odporučiť.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

Karel Hanzal

Älteres Paar, 23.4.2015

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Celkový pobyt líbil. Přispělo k tomu i pěkné ,slunečné počasí. Jediným nedostatkem SPA bylo,že nebylo uvedeno možnosti využítí od vlakového nádraží hotelovou mini bus přepravu.

  • -kyvadlová přeprava mini busem -pěkné prostředí,klidné. -perfektní vodní svět

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Ivona Bauerová

Gruppe von Freunden, 13.4.2015

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Pobyt byl příjemný, prostředí i personál taky.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Stanislav Ropek

Älteres Paar, 7.4.2015

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • S pobytem jsme byli maximálně spokojeni. Překvapila nás možnost využití auta při přepravě od vlakového nádraží a do města. Také výlet do vinného sklípku hodnotíme velice kladně. Vše bylo nad rámec našich představ. Moc děkujeme za ztrávený odpočinek.

  • Ubytování Možnost výběru jídla Výlet Využití bazénu

  • Ve čtvrtek přeplněný bazén malými dětmi.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Helena Gaudlová

Älteres Paar, 30.3.2015

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Lázeňské procedury plus volný vstup do wellness umožňuje regeneraci a relaxaci i v případě špatného počasí. Klidné místo bez dopravního provozu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
9

Jana Hovorková

Einzelreisender, 29.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Celková spokojenost.

  • Návaznost procedur

  • Někteří hosté neberou ohled na druhé, ale za to nemůže nikdo z personálu apod...

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavel

Einzelreisender, 20.11.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Spokojenost - odvozy do Luhačovic, - recepce, - čistota na pokojích - wellness služby

  • Stravování bylo zklamáním. Jednotvárné snídaně, obsluhující personál často nevěděl co má dělat, tak jenom postával a díval se. Byl znatelný rozdíl v obsluze předplacených služeb a platícími hosty.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Kateřina Křiklánová

Einzelreisender, 4.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Velmi pěkně zrekonstruovaný hotel na dobrém a klidném místě. Kdo rád chodí, do centra Luhačovic hezká procházka cca 35 - 40 minut od hotelu. Hotel také nabízí svou dopravu do centra a zpět několikrát denně. Moje jediná výtka. Každé ráno nás okolo 6. hod. budily uklízečky, které měly vedle našeho pokoje své zázemí. Hlasitý hovor, vrzání židlí, smích a bouchání šuplíků v době ještě nočního klidu (do 7.00 h).

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Dávid Nemeškal

Junges Paar, 1.11.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Hotel má výbornou lokalizaci. Má příjemný personál až na vrchního v restauraci a skvělé možnosti relaxace. Jenom škoda že bazén nebyl otevřen déle.

  • Čistota a vybavení pokoje Poloha hotela Příjemný personál recepce a relax centra

  • Slabší výběr ale jinak skvělé jídlo Otevírací doba bazena až od 10:00

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9