+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Wellness Hotel Pohoda Recenze

Hodnocení hotelu

94%
Perfektní

dle 1277 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    94%
  • Pohodlí

    94%
  • Poměr cena/kvalita

    90%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 26.11.2014

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

jitka šímová

jednotlivec, 28.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • ČISTOTA NA POKOJI ČISTOTA VŠEOBECNĚ V CELÉM HOTELU. OCHOTA PERSONÁLU -POKOJSKÉ-WELNESS-RESTAURACE-DOMOVNÍ TECHNIK!PROČ OBSLUHUJE WELNESS PÁN V CIVILU???

  • KOMUNIKACE NA RECEPCI-PROSÍM,DĚKUJI- OCHOTA NULOVÁ:-( KUCHYNĚ-JÍDLO-KATASTROFA!!NEJEN V NABÍDCE,ALE V ROZMANITOSTI,NÁPADU!JÍDLO BEZ NÁPADU BEZ INOVACE BEZ VLASTNÍHO PŘIČINĚNÍ-VŠE ! ATD.V KUCHYNI SE ZASTAVIL ČAS TAK V 80LETECH!!SMRADLAVÉ BRAMBORY-CHEMICKY LOUPANÉ!KUŘECÍ STEAK -RÁDOBY-VE VODĚ?ATD.STRAVOVÁNÍ ANI KVALITA JÍDLA V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEODPOVÍDÁ**** HOTELU""

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Wellness Hotel Pohoda odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkuji za názor, ke kterému s dovolením připojím pohled hotelu.

Plně respektujeme názor hosta a velmi nás mrzí negativní vnímání hotelové kuchyně. Jídelní lístek hotelu Pohoda je k vidění na hotelovém webu. Jde o moderní gastronomii, kdy jsou k plnému zážitku hosta používány ty nejkvalitnější suroviny na trhu.
U rautových snídaní i večeří je používán koncept teplého a studeného rautu, který je pestrý a rozmanitý.

Vzhledem k opakované návštěvě hosta v hotelu Pohoda věřím, že kladná hodnocení vysoce převažují ono záporné.

S přáním pohody

Josef Michálek
ředitel hotelu

Iva Vlašínová

skupina přátel, 18.7.2013

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • krásný interiér hotelu vstřícnost personálu

  • V ramci večrního bufetu podávat lehčí jídla - zeleninové saláty, ryby

Personál
7
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jaroslava Gabrielová

jednotlivec, 5.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • lokalita čistota rychlost jedánání spa cena

  • obsluha personálu v restauraci - v 19 hod nedoplněný raut jen zbytky recepce- nebyly nabídnuty další možnosti procedur, třeba bych si přikoupila, ale nevěděla jsem zda nebudu obtěžovat v neděli

Personál
4
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Ján

dospělý pár, 26.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Dušan Fábik

jednotlivec, 10.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • páčilo sa nám.

  • -nové -čisté -strava dobrá /slabý šalátový bufet/

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Polický František

dospělý pár, 21.5.2012

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • kvalitní služby,pěkné prostředí

Personál
5
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Ludmila Slezáková

dospělý pár, 14.3.2020

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Alena

dospělý pár, 24.8.2019

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Ubytování velmi pěkné, čisté. Strava v porovnání s jinými, námi navštívenými, hotely skromnější, ale chutná. Procedury v pořádku, všude čisto.

  • Konzultace s lékařem je k ničemu, když je na konci pobytu. Bazén je malý pro tak velký počet dospělých i dětských hostů. Kulturní vyžití v hotelu žádné, restaurace bez života.

Personál
6
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Josef Wiesner

dospělý pár, 25.11.2018

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Kvalita a výběr jídel Spolupráce s personálem

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Otakar meissel

dospělý pár, 18.10.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Jana Tychtlová

jednotlivec, 5.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Poloha hotelu Okolí hotelu Vybaveni hotelu Milý personál

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Inka Kalábová

jednotlivec, 5.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Neomezený vstup do bazénu s teplou vodou Dobré jídlo. Hezké prostředí kolem přehrady.

  • Špatné prostředí kolem hotelu s neudržovanou zahradou. Pokoj /č. 107/ s výhledem nikam, umístěný téměř v suterénu. V létě je nemožné mít otevřené dveře na balkon. Rezervace byla provedena i s platbou 10 dní před nástupem do hotelu, takže do takového pokoje snad jen last minut za nižší cenu. Placené procedury předražené, čas provedených procedur neodpovídá nabídce .

Personál
7
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Ing.Ivo Müller

jednotlivec, 9.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • wellness

  • Večeře byla do 20 hodin, ale již okolo 19 hodiny nebyl doplňován jeden z masových chodů.

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Naďa Janásová

jednotlivec, 14.7.2015

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Čisté pokoje Příjemní a ochotní zaměstnanci ve WELLNES Příjemné a klidné prostředí pro relaxaci

  • Strava by mohla být pestřejší, dost se některá jídla opakovala

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 22.5.2015

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • pokoj bez balkonu

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 29.10.2014

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 3.9.2014

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Pobyt v hotelu a lázeňské služby se nám líbily, hotel jako takový také, určitě se vrátíme.

  • Bydlení Lázeňské služby Strava Klidné prostředí, včetně hotelu Okolní prostředí Přístup personálu

  • Bálkony nepěkné, jsou nepodařené jak konstrukčně, tak architektonicky

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Hana Vításková

jednotlivec, 1.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Doporučuji všem, kteří hledají příjemné prostředí se zájmem o klienta.

  • Příjemné vystupování personálu, ochota. Prostředí, které odpovídá zařazení hotelu. Management se objevuje mezi klienty, projevuje zájem - neobvyklé, pro nás velmi pozitivní.

  • Nemám připomínek.

Personál
9
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Miloš Kozderka

dospělý pár, 12.10.2012

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Příjemné prostředí, příjemný a snaživý personál restaurace a wellnes centra.

  • Chování pracovníků recepce. Neprofesionální, neosobní bez snahy zákazníka zaujmout a vytvořit při jednání se zákazníkem příjemnou pohodu.

Personál
6
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6